On aamu ja istun yksin valveilla. En saanut koko yönä unta. Mä mietin, kaipasin ja järjestelin ajatuksiani.

Mä mietin mua ja exääni, kaipasin sitä. Me oltiin yhdessä monta vuotta, koettiin yhdessä. Kaipaan sitä varmuutta ja turvallisuutta. Olinhan mä joskus onnellinenkin. Kyllä mä rakastinkin, rakastan edelleenkin, erilailla vaan. Mä mietin, jos mä olisin jäänyt.. Mä halusin itse kääntää kortin ja katsoa, mitä tää juttu rakkaan kanssa tuo eteen.

Jos kaikki olis rakkaan kanssa mennyt suunnitelmien mukaan, olis se ollut pelkkää seksiä. Seksiä silloin tällöin, ihan niinkuin niiden muidenkin kanssa..

Kaikki vaan ei mennyt niinkuin aluksi piti.

Mä mietin yöllä myös mua ja rakasta.

Mietin tätä meijän juttua, mietin, että mitä sitten, kun se kertookin, että onkin vaan leikkinyt mun kanssa.

Mä mietin rakastiko rakkaani pikkusta? Sanoiko se sillekin rakastavansa tätä?

Mun tekis mieli lähteä jonnekin vähäks aikaa yksin ja ajatella..

Musta tuntuu etten jaksa ja ahdistaa. Kaiken lisäks tekee mieli seksiä ja kuumaa suihkua. Taidan kohta mennä ja polttaa viimesen tupakkani, vituttaa jo valmiiks.

Rakastanko mä rakasta? Rakastan, paljonkin.

Luotanko mä siihen? En yhtään, en tipan tippaa.

On vaan niin väsynyt olo, väsynyt tähän kaikkeen, mikä on tullut niin nopeesti.

Mä kaipaan mun koiriani niin paljon, että tekee mieli itkee ja huutaa. Kiljua.

Mä kaipaan niin paljon ensimmäistä, niin paljon, että antaisin mitä vaan saadakseni sen takaisin.

Ihan kaiken.

Jestas, että voi kaivata koiraa näin paljon, paljon enemmän, kuin jotain kaveria.

Pitäs vaan kirjoittaa enemmän, niin saa ajatuksiaan järjestykseen. Sitä vaan joskus kadottaa sen kirjotustaidon. Nytkin kirjotukset hyppii ajatuksesta toiseen.

Kai mä olen kissa.. Jätän taakseni ihmiset, jotka on luonut mulle paljon rakkaita muistoja. Suljen ne vaan pois mun elämästä. Sellanen mä kai olen. Hankala. Hymy Mä tavallaan kulutan ihmiset loppuun ja heivaan ne mun elämästä, kyllästyn. Ex on ainoa, jolle en halua tehdä niin. Se tietää musta kaiken, turhimmat asiat ja kaikkein tärkeimmät, salaisimmat. Voisin varmaan sanoo, että mun parasystäväni, syrjäyttänyt kaikki muut.

Ehkä mä voin joskus luottaa rakkaaseen yhtä paljon, mutta en vielä, enkä ehkä koskaan.